Fuldy miałem letnie i nigdy więcej tej marki. Teraz mam letnie CSC3 sprawdzają się bardzo dobrze więc idę w tym kierunku :!: 830 były przez wielu tu też chwalone :!:
W innym temacie pisałem, że teść szuka nowego auta, Rapida.
Tak więc jego dotychczasowy pojazd idzie na sprzedaż.
Suche dane:
- VW Polo Classic 6N2
- rok produkcji 2000
- przebieg 77tyś km
- kolor granatowy
- silnik 1.4 16v 75KM
- pierwszy właściciel (kupiony w Auto Viva w Warszawie)
Wyposażenie:
- poduszka powietrzna kierowcy
- radio CD
- autoalarm
- wspomaganie kierownicy
... i to chyba tyle
Z jednej strony auto z ubogim wyposażeniem, z drugiej dość pewny samochód.
Auto niestety z felernym silnikiem APE/AUA, gdzie w zimie (jeśli nie zmieni się oleju na czas) dochodzi do zatkania kanałów olejowych do wałka rozrządu, ten się zaciera i nieszczęście gotowe. Tak więc raz wystąpiła taka awaria (przy ok. 35tyś km), wymiana silnika na inny w bardzo dobrym stanie, awaria wystąpiła po raz drugi (przy ok. 75tyś km) - tym razem dostała tylko głowica i pokrywa zaworów. Wymieniona głowica na taką z Polo "okulara" gdzie ta wada fabryczna była już usunięta (osobiście zająłem się tą naprawą i śledziłem cały jej przebieg).
W chwili obecnej auto jest po naprawie, ma nowy rozrząd, płyny, filtry. Ma też nowe opony letnie Pirelli z alufelgami.
Samochód nigdy nie miał kolizji (ani wypadku ani stłuczki), malowane jedynie były drzwi kierowcy bo teść parkując zahaczył o niski słupek.
Jako ciekawostka auto 4 lata temu miało zainstalowaną instalację gazową sekwencyjną przy przebiegu ok. 65tyś km.
Wady - działające "z humorami" wskaźniki temperatury i ilości paliwa - raz pokazują właściwą wartość a raz leżą na "zero". Do tego od nowości chyba bardzo ciężko otwierają się prawe tylne drzwi (problem z wyciągnięciem rygla blokującego).
Pytanie - czy warto się tym samochodem interesować jako drugie jeździdło typowo do miasta? A jeśli tak - to jaka jest jego realna cena?
Teść myśli o sprzedaży go za 8 tyś...
Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku
klekocix, ja bym nie kupił...za 8k poprostu kupił bym inne auto. To, że sprawdzony, mały przebieg, piewrszy właściciel oczywiście przemawia za kupnem :wink: niemniej jednak wyposażenie już odstrasza :| W mojej opinii NAJTANDETNIEJSZE wnętrze polówki w historii. Jakość materiałów (te twarde plastiki to jakaś porażka :shock: Ojeciec w 99r kupił polo 97rok ( tylko 5d) i w tej starszej wersji jakość materiałów niebo lepsza. Wiem bo obecnie ojciec ma taką jak Ty tylko kombi z wnętrzem po liftingu i to jest porażka!
Ogólnie samochód zadbany z pewną historią , ale ja osobiście bym nie kupił :wink: pozdrawiam
Nie ma klimy...jak dla mnie pierwsze i najwazniejsze kryterium (pozniej silnik i skrzynia )
Ja dalem ostatnio za ladne a6 98r 2.5tdi 6200zl...a tam skora i klima etc....
6tys to max co mozna polozyc za te polo
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Za 8kpln to możesz w np. Golfach IV przebierać jak w ulęgałkach.
Dokładnie dodatkowo dorzuciłbym do wyszukiwania fabię z "niezniszczalnym" silnikiem 1,4 na łańcuszku , który możesz spokojnie zagazować nawet instalacją starszej generacji za ok. 1000 zł
Za 8kpln to możesz w np. Golfach IV przebierać jak w ulęgałkach.
Dokładnie dodatkowo dorzuciłbym do wyszukiwania fabię z "niezniszczalnym" silnikiem 1,4 na łańcuszku , który możesz spokojnie zagazować nawet instalacją starszej generacji za ok. 1000 zł
Może źle mnie zrozumieliście... ja nie szukam drugiego auta.
Jako sprzęt do pracy i na zakupy śmigam już Peugeotem 205 1.0 + LPG.
Pytanie moje dotyczy: czy śmigać dalej 205-tką czy lepiej od teścia zakupić Polo.
Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku
Za 8kpln to możesz w np. Golfach IV przebierać jak w ulęgałkach.
Dokładnie dodatkowo dorzuciłbym do wyszukiwania fabię z "niezniszczalnym" silnikiem 1,4 na łańcuszku , który możesz spokojnie zagazować nawet instalacją starszej generacji za ok. 1000 zł
Może źle mnie zrozumieliście... ja nie szukam drugiego auta.
Jako sprzęt do pracy i na zakupy śmigam już Peugeotem 205 1.0 + LPG.
Pytanie moje dotyczy: czy śmigać dalej 205-tką czy lepiej od teścia zakupić Polo.
Zostawić 205-tkę, ubezpiecznie niskie, jeździsz prawie za darmo
Komentarz